کودکان روستای «نوشکله سیدرضی» با اینترنت ایرانسل آنلاین شدند

با راه‌اندازی سایت ارتباطی اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل در روستای «نوشکله سیدرضی» در استان کرمانشاه، اهالی این روستا برای اولین بار به خدمات اینترنت همراه دسترسی پیدا کردند.
کودکان روستای «نوشکله سیدرضی» با اینترنت ایرانسل آنلاین شدند
دیگران چه می خوانند:
به گزارش رصد بورس و به نقل از روابط عمومی ایرانسل: اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پیشرو در توسعۀ ارتباطات پهن‌باند روستایی، در راستای تجهیز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت و اتصال آن ها به شبکۀ ملی اطلاعات در ذیل قانون برنامه ششم توسعه و از محل بودجۀ USO وزارت ارتباطات، روستای «نوشکله سیدرضی (ترازگ)» از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه را به اینترنت پرسرعت همراه مجهز کرد.
«نوشکله سیدرضی» روستایی با ۳۱ خانوار و ۱۰۶ نفر جمعیت است که با راه‌اندازی سایت ارتباطی ایرانسل مجهز به تکنولوژی LTE-Pro برای اولین بار به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده و جاده‌های ارتباطی اطراف، روستاهای «زواره کوه» و «ترازک کسان» نیز از آن بهره‌مند شده‌اند.
سایت ارتباطی روستای «نوشکله سیدرضی»، شانزدهمین سایت ارتباطی ایرانسل در روستاهای استان کرمانشاه است که از محل بودجۀ USO و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جهت اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکۀ ملی اطلاعات راه‌اندازی شده است.
اهمیت راه‌اندازی این سایت از آن جهت است که تا پیش از راه‌اندازی سایت ارتباطی ایرانسل، هی

کودکان روستای «نوشکله سیدرضی» با اینترنت ایرانسل آنلاین شدند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید