ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود

آیین اختتامیه هفته پژوهش با حضور مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان حجت الاسام صادقی امام جمعه شهر سده، سید مسعود داودی رییس دانشگاه آزاد اسامی لنجان، تنی چند از مسئولین شهرستان لنجان، اساتید و پژوهشگران، بیست و هشتم آذرماه در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود
دیگران چه می خوانند:
به گزارش رصد بورس و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: «مرتضی یزدخواستی» عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان در این آیین گفت: معمولاً زمانی که دانشجویان وارد محیط دانشگاه می شوند، یکی از مهمترین دغدغه های آن ها انتخاب موضوع پایان نامه و انجام آن به شیوه مطلوب است تا بتوانند نتایج پژوهش خود را متناسب با موضوع، در بخش های مختلف جامعه به کار بگیرند. وی افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور از دیرباز تاکنون به مبحث ارتباط صنعت و دانشگاه توجه ویژه ای داشته که مصادیق عملی آن انعقاد تفاهم نامه های متعدد با دانشگاه های مطرح کشور در جهت بهره مندی صنعت از دانش روز می باشد.
عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: تولید ریل در این شرکت در کنار ابعاد ملی و بین المللی، فضایی بسیار خوبی است تا پژوهشگران بتوانند پژوهش های کاربردی در این زمینه انجام دهند و ذوب آهن نیز از چنین رویکردهایی استقبال می کند. وی همچنین گزارشی از فرایند تولید ریل در ذوب آهن اصفهان و نقش حیاتی آن در توسعه صنعت فولاد ارائه کرد.
حجت الاسام صادقی امام جمعه شهر سده نیز در این آیین گفت: جوانان ایرانی، توانمندی ها و پتانسیل های فراوانی دارند بنابراین نیاز است مسئولین به این سرمایه های ارزشمند اعتماد کنند و شرایط لازم را برای به منصه ظهور رساندن ایده های این عزیزان فراهم نمایند.
وی افزود: ش

ارزش آفرینی در صنعت از مسیر دانشگاه محقق می شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید