جلوگیری از فرار مالیاتی از اولویتهای امور مالیاتی استان است

رصد بورس: مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد گفت: جلوگیری از فرار مالیاتی و افزایش درآمدهای پایدار استانی از اولویتهای راهبردی اداره کل امور مالیاتی استان است.
  جلوگیری از فرار مالیاتی از اولویتهای امور مالیاتی استان است
دیگران چه می خوانند:
به گزارش رصد بورس:  محمد علی غفاری،مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد در دیدار با رئیس سازمان بازرسی استان اظهار داشت: ارائه اطلاعات و همکاری دیگر بخشها بویژه دستگاههای نظارتی، از فعالیت های اقتصادی پنهان فرار مالیاتی جلوگیری می کند.
وی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان با مجموعه ای پرکار به لحاظ مسئولیت مهم در 5 سال گذشته همواره در جشنواره شهید رجایی جزءدستگاه های برتر استانی بوده است.
در ادامه این دیدار محمدمهدی صالحی، رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: اصلاح امور،آموزش و پیشگیری از وقوع تخلف از مهمترین اهداف استقرار هیات بازرسی های این سازمان در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان است.
وی افزود: اجرای صحیح قوانین و مقررات و حفظ حقوق دولت و مردم از وظایف سازمان بازرسی است و سازمان هایی که خدمات ارزشمند ارائه می دهند مورد تشویق قرار می گیرند و این امر بیانگر رویکرد سازنده بازرسی ها در شناخت نقاط ضعف و قوت در فرآیند کارخدمت رسانی دستگاه های اجرایی و خدماتی است.





رسانه مالیاتی ایران

جلوگیری از فرار مالیاتی از اولویتهای امور مالیاتی استان است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟