74 درصد منابع بانک توسعه صادرات ارزان قیمت است

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، گفت: 74 درصد از منابع شعب در بانک توسعه صادرات، منابع ارزان قیمت است و تنها 26 درصد از منابع شعب، سپرده های سرمایه گذاری هستند.
74 درصد منابع بانک توسعه صادرات ارزان قیمت است
دیگران چه می خوانند:
به گزارش رصد بورس و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران: «حبیب احمدی» درباره عملکرد شعب این بانک در بخش خدمات اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها، مجموع خدمات ارائه شده در بخش اعتبارات اسنادی و بروات وارداتی توسط شعب بانک تا پایان مهرماه به 153 میلیون دلار و در بخش اعتبارات اسنادی و بروات صادراتی با رشد 378 درصدی به رقم 240 میلیون دلار رسید.
به گفته مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، در هفت ماهه نخست امسال، شعب این بانک، 595 میلیون دلار حواله ارزی صادر کرده‌اند که نسبت به سال گذشته رشدی 61 درصدی نشان می‌دهد و بیانگر 154 درصد دسترسی به اهداف است.
وی عملکرد شعب بانک توسعه صادرات در بخش اعتبار اسنادی داخلی را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه، بیش از 16 هزار میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در شعب گشایش شده که 270 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته و 108 درصد دسترسی به اهدف بانک را محقق کرده است.
احمدی خاطرنشان کرد: در این مدت 18 میلیون دلار خرید و بالغ بر 290 میلیون دلار فروش ارز به مشتریان بانک توسعه صادرا

74 درصد منابع بانک توسعه صادرات ارزان قیمت است

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید