فولاد مبارکه در تحقق زیرساخت‌های تولید فولاد نقش بی‌بدیلی دارد

مدیرعامل فولاد سنگان، گفت: فولاد مبارکه علاوه بر پیشتازی در صنعت فولاد کشور در تحقق زیرساخت‌های تولید ۵۵ میلیون تن فولاد نقش بی‌بدیلی دارد.
فولاد مبارکه در تحقق زیرساخت‌های تولید فولاد نقش بی‌بدیلی دارد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش رصد بورس و به نقل از دنیای معدن: «علی امرایی» مدیرعامل شرکت فولادسنگان روز گذشته (پنجشنبه ۱۸ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو) در گفت‌وگویی اظهار کرد: شرکت فولادسنگان یکی از زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه محسوب می‌شود و وظیفه تأمین بخش اعظم مواد اولیه این شرکت را برعهده دارد.
وی با بیان این که فولاد سنگان در شمال شرق کشور احداث شده و منجر به توسعه اقتصادی و زیرساختی در این منطقه شده است، افزود: سال گذشته این شرکت به تولید ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندله دست یافت که در ۸ ماهه نخست امسال با تولید همین ظرفیت برنامه درنظرگرفته شده محقق شده است.
مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به ثبت ۱۰ درصد رکورد روزانه بیش از ظرفیت اسمی در این شرکت، خاطرنشان کرد: ثبت رکورد ماهیانه بیش از ۴۷۰ هزار تن در سال گذشته به ثبت رسید؛ البته محدودیت گاز یکی از موانع تولید در فولادسنگان است، به گونه‌ای که ۲۷ روز طی 8 ماه گذشته بر روند تولید این شرکت مؤثر بوده و اگر محدودیت گاز رفع شود، بیش از ظرفیت اسمی که بالغ بر ۵ هزار تن است، تولید خواهیم داشت.
وی با اشاره به هزار و ۸۵۰ نفر اشتغال مستقیم در فولادسنگان اذعان داشت: جانمایی این شرکت در منطقه مرزی شرق کشور باعث اشتغال‌زایی بیش از هزار نفر در سال گذشته شده که یکی از مزایای فولاد سنگان در شرق کشور است و با همکاری شرکت فولادمبارکه سهم مهمی در 4بانده کردن پروژه ملی جاده تربت حیدریه به خواف درحال اجرا است

فولاد مبارکه در تحقق زیرساخت‌های تولید فولاد نقش بی‌بدیلی دارد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟

0 دیدگاه

دیدگاه خود را بیان کنید