تغییر قیافه بهنوش طباطبایی l ماجرای عمل بهنوش طباطبایی

تصویری متفاوت از چهره بهنوش طباطبایی قبل و بعد از عمل و فعالیت های سینمایی ایشان
تغییر قیافه بهنوش طباطبایی l ماجرای عمل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی 27 اردیبهشت سال 1360 متولد شده است. او از سال 1377 فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در سریال از یاد رفته، پیله های پرواز و فیلم سینمایی پوست موز را در کارنامه هنری خود دارد. در قسمت زیر تصویری از تغییر چهره عجیب و باورنکردنی بهنوش طباطبایی قبل و بعد از عمل زیبایی را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

فعالیت های سینمایی خانم بازیگر
خانم طباطبایی فعالیت خود در عرصه بازیگری را ایفای نقش در مجموعه ی تلویزیونی “یونس” به کارگردانی محمدرضا خالقی در سال 1377 آغاز کرده است. وی در سال 1380 با بازی در مجموعه “کوی دامون” به کارگردانی عباس رنجبر دومین تجربه تلویزیونی خود را کسب نمود.

دیگران چه می خوانند:

تصویری از بهنوش طباطبایی قبل و بعد از عمل تصویری از بهنوش طباطبایی قبل و بعد از عمل
از دیگر فعالیت های تلویزیونی برجسنه وی می توان به مجموعه های “پیله های پرواز” به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1384، “چهار دیواری” به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1388، “مختارنامه” به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1389، “مادرانه” به کارگردانی جواد افشار در سال 1392 و تله فیلم های “گزارش یک اعدام” به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سال 1386، “قصه سیمین” به کارگردانی رضا کمالی در سال سال 1391 و … اشاره کرد.

بازیگر زن ایرانی بازیگر زن ایرانی
همچنین خانم طباطبایی در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی “مصائب دوشیزه” به کارگردانی مسعود اطیابی وارد عرصه بازیگری در سینما شد و اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد. از دیگر فعالیت های سینمایی خانم طباطبایی می توان به بازی در فیلم های سینمایی “کلاغ پر” به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1386، “زیر سقف دودی” به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1395، “ماجرای نیمروز: رد خون” به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1397 اشاره نمود.

 

 

تغییر قیافه بهنوش طباطبایی l ماجرای عمل بهنوش طباطبایی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟