فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت عید فطر

فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر از امروز، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.
فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت عید فطر

ایران خودرو به مناسبت عید فطر پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو وای پی، پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو وای پی، ایران خودرو  پژو پارس تی یو 5، پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز و پژو 207 سقف شیشه‌ای را برای متقاضیان از امروز یکشنبه 11 اردیبهشت ساعت 10 صبح به مدت 4 ایران خودرو  روز عرضه خواهد کرد.در این طرح جدید فروش ایران خودرو نیمی از ظرفیت خودروها به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر اختصاص داده می‌شود و از طریق قرعه‌کشی خودروها به متقاضیان عرضه خواهد شد.
بر اساس اطلاعات منتشره از ایران خودرو، پژو پارس سال سفارشی ای ال ایکس با موتور ایکس یو وای پی در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک عرضه خواهد شد که قیمت مصوب آن 208 میلیون و 957 هزار و 900 تومان اعلام شده است.


همچنین پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو وای پی نیز با رنگ‌های مذکور اما به قیمت 185 میلیون و 2 هزار و 900 تومان عرضه می‌شود.

دیگران چه می خوانند:

متقاضیان خرید پژو پارس تی یو 5 که یکی از رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، آبی رویال متالیک، نقره ای متالیک و خاکستری متالیک آن را انتخاب می‌کنند، باید مبلغ 176 میلیون و 710 هزار و 200 تومان بپردازند.

پژو 207 آی اتوماتیک 6 سرعته سقف قرمز ام سی با موتور تی یو 5 پی نیز در این قرعه‌کشی با رنگ‌های سفید و مشکی ارائه شده؛ خریداران این محصول باید بودجه‌ای معادل 318 میلیون و 608 هزار تومان برای خرید این محصول در نظر بگیرند.

پژو 207 آی دستی سقف شیشه‌ای نیز با مبلغ 236 میلیون و 344 هزار و 500 تومان از دیگر محصولات حاضر در این طرح خواهد بود.

گفتنی است شرایط و ضوابط این طرح نیز مانند قرعه‌کشی‌های پیشین این شرکت خودروساز اعمال می‌شود.

همچنین شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران
خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.
در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمانهای ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.
همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه بصورت همزمان با بخشنامه مشابه  فروش فوقالعاده مرحله سی وهفتم انجام میشود و ااطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.
 

فروش فوق‌العاده ۵ محصول ایران خودرو به مناسبت عید فطر

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟