مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد

به گزارش رصد بورس، آیین افتتاح مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ظهر امروز یکشنبه2 مردادماه1401 با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در محل ساختمان شماره 2 این بانک ، برگزار شد.

وزیر اقتصاد در حاشیه افتتاح و بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران از حمایت و کمک دولت از تسهیلات قرض الحسنه خبر داد و گفت : وزارت اقتصاد کمک کرد تا سرمایه بانک قرض الحسنه مهرایران به دو برابر افزایش پیدا کند و از این افزایش سرمایه تا پایان سال حمایت می کند.

دیگران چه می خوانند:

وی هدف از افزایش سرمایه بانک قرض الحسنه را ارتقای قدرت وام دهی بانک‌های قرض الحسنه به مردم عنوان و اظهار کرد: این بانک‌ها یکی از بهترین نسبت‌های کفایت سرمایه و همچنین کمترین تسهیلات معوقه جاری را دارند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به افزایش 80 درصدی سپرده بانک‌ های قرض الحسنه در دولت سیزدهم گفت: دو میلیون و 700 هزار نفر در دولت سیزدهم وام قرض الحسنه گرفته‌اند که در زمان فشار اقتصادی کمک بسیاری به خانواده‌ها می‌کند؛ کمک‌های قانونی خاص به بانک‌های قرض الحسنه ادامه دارد و با بانک مرکزی مذاکره کرده‌ایم تا توان و ظرفیت بانک‌های قرض الحسنه افزایش یابد.

خاندوزی درباره عدم همکاری برخی بانک‌ها در اعطای تسهیلات قرض الحسنه، فرزندآوری و ودیعه مسکن گفت: اخباری به ما می‌رسد که به جهت اعمال کنترل نقدینگی بانک‌ها با مشکل محدودیت بیشتر برای پرداخت وام‌های خرد مواجه شده‌اند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: بسیاری از نیازهای مردم را تسهیلات خرد تأمین می‌کند، با توجه به تکالیف قانونی بانک‌ها مبنی بر اعطای تسهیلات ازدواج، بانک‌ها دچار تنگناهایی شده‌اند که نمی‌توانند تسهیلات بدهند و نارضایتی بخش زیادی از مراجعه کنندگان به بانک‌ها را در پی داشته است، همچنین مردم با مشکل تأمین ضامن‌های چندگانه برای تسهیلات مواجه اند.

 

مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران افتتاح شد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟