پرداخت بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

بانک سپه در ۶ ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۳۳ هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال تسهیلات خرد به ۷۳ هزار و ۶۴۸ فقره پرونده در حوزه‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اشتغالزایی، کمک ودیعه مسکن مستأجران، حوادث قهری و … اختصاص داده است.
پرداخت بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

 در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، بانک سپه به 12 هزار و 696 پرونده میزان 43 هزار و 356 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

بانک سپه همچنین به 10 هزار و 208 پرونده، مبلغ 8 هزار و 365 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مدت مذکور پرداخت کرده است.

دیگران چه می خوانند:

این بانک همچنین در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزائی به معرفی‌شدگان سازمان‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد برکت، بنیاد علوی، بسیج سازندگی مبلغ 10 هزار و 277 میلیارد و 70 میلیون ریال برای 7 هزار و 208 فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه در حوزه تسهیلات ودیعه مسکن مستاجرین، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و نیز ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهداء مبلغ 68 هزار و 835 میلیارد و 731 میلیون ریال به 34 هزار و 203 فقره پرونده طی 6 ماه نخست سال جاری اختصاص داده است.

 

پرداخت بیش از ۱۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟