شرکت پرسی‌ایران گاز از برنامه مصوب ماهانه جلوتر افتاد

بررسی عملکرد تیرماه شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از جلوتر افتادن شرکت پرسی ایران گاز از برنامه مصوب تیرماه سال 1403 حکایت دارد.
شرکت پرسی‌ایران گاز از برنامه مصوب ماهانه جلوتر افتاد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تاپیکو، بررسی عملکرد تیرماه شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش شرکت پرسی ایران گاز، میزان توزیع گاز مایع این شرکت در تیرماه سال 1403 به 35 هزار و 765 تن رسیده است.

در این راستا، میزان توزیع گاز مایع این شرکت در تیرماه سال 1403 نسبت به رقم مصوب بودجه‌ای (34 هزار تن) حاکی از تحقق 107 درصدی است.

دیگران چه می خوانند:

براساس رصد آخرین آمارها، میزان توزیع سیلندر شرکت پرسی ایران گاز در نخستین ماه از فصل تابستان به 24 هزار و 420 عدد رسیده است که این تعداد نسبت به برنامه مصوب یک ماهه (11هزار و 277عدد) تحقق 217 درصدی نشان می دهد.

گفتنی است، شرکت پرسی ایران گاز، از شرکت‌های تابعه هلدینگ بزرگ تاپیکو به عنوان بزرگترین شرکت توزیع کننده گاز مایع در ایران با برداشت ماهانه 70 هزار تن گاز مایع از مبادی پالایشگاه و حمل به محل‌های مصرف، دارای 52 درصد بازار مصرف و بیش از 20 میلیون مصرف کننده است.

 

شرکت پرسی‌ایران گاز از برنامه مصوب ماهانه جلوتر افتاد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟