معدن جدید به خط تولید شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان وارد می شود

مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در سفر به یزد و بازدید از شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان گفت: طی تفاهم نامه با سازمان انرژی اتمی یک معدن در بهاباد را در اختیار خواهیم گرفت.
معدن جدید به خط تولید شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان وارد می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر در بازدید از شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان در جمع هیئت مدیره و مدیران شرکت، بیان کرد: این شرکت با موفقیت چشمگیر خود در طی سالهای اخير، سال گذشته هزار و یکصد میلیارد ریال اوراق توسط این شرکت منتشر شد.

دکتر ابوتراب فاضل یکی از چالش های شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان را قطعی گاز در برخی برهه های زمانی دانست و گفت: استان یزد مصرف گاز بالایی دارد و به دلیل اینکه واحد آهن اسفنجی فعالیت دارد دچار آسیب می شود که باید برای رفع این نقیصه از سمت وزارتخانه ها اقدام شود.

دیگران چه می خوانند:

فاضل با بیان اینکه با معادن خوبی همکاری داریم، افزود: طی تفاهم نامه با سازمان انرژی اتمی یک معدن در بهاباد را در اختیار خواهیم گرفت. 

وی درباره فعالیت شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان گفت: فعالیت این شرکت در همه حوزه ها به ویژه حوزه آهن اسفنجی تاکنون منحصر به فرد بوده و سطح تحصیلات همه کارکنان این شرکت تحصیلات عالیه دانشگاهی است.

 

راهی که در شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان طی شد اصولی و تخصصی است

مهندس محمدرضا پاکسیما مدیرکارخانه آهن‌ و فولاد غدیر ايرانيان در سفر مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به استان یزد، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر گفت: بسیار افتخار می کنیم و خرسندیم که نامگذاری شرکت فولاد غدیر ايرانيان وامدار واقعه غدیرخم است. 

مهندس پاکسیما افزود: راهی که در شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان طی شد اصولی و تخصصی است چرا که شرکت سال 1389 ایجاد شد و هم اکنون شرکت فولاد غدیر ايرانيان به یک هلدینگ تبدیل شده است و 50 درصد سهام فولاد شاهرود، 30 درصد از سهام صنایع معدنی نوظهور شاهرود، 19 درصد سهام صنایع معدنی نوظهور بافق، صنایع معدنی اسید آمینه بهاباد 34 درصد، صنایع توسعه آهن و فولاد گل‌گهر 3 درصد، توسعه فولاد قشم 10 درصد و ارزش آفرینان چادرملو 1 درصد دارای سهام هستیم.

معدن جدید به خط تولید شرکت آهن و فولاد غدیر ايرانيان وارد می شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟