تقدیر وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی از فعالیت های جهادی شرکت مخابرات ایران در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی بخشی از فعالیت های انجام شده در زلزله شهرستان خوی را تشریح کرد.
تقدیر وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی از فعالیت های جهادی شرکت مخابرات ایران در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی، چنگیز نوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اقدامات پرشمار شرکت مخابرات ایران در جریان زلزله شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی اظهار کرد: با عنایت به اهمیت حیاتی شبکه ارتباطی و مخابراتی در روند امداد رسانی، از نخستین دقایق پس از زلزله 5.9 ریشتری خوی، کارشناسان مخابرات منطقه آذربایجان غربی ارزیابی های دقیقی از آخرین وضعیت شبکه ثابت و ارتباطات سیار را استخراج و در اختیار مدیران و تیم های عملیاتی قرار دادند.
 
وی افزود: همچنین در اولین دقایق بروز زلزله اطلاعیه مخابرات منطقه آذربایجان غربی در خصوص پایداری شبکه ثابت در مناطق زلزله زده و امکان استفاده زلزله زدگان از این شبکه صدور و نسبت به آگاهسازی زلزله زدگان از سوی سخنگوی شرکت مخابرات ایران اقدام شد.
 
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ساعاتی پس از زلزله مدیران مخابرات منطقه آذربایجان غربی در شهرستان خوی مستقر و آخرین وضعیت زیرساخت های مخابراتی و نیازهای ارتباطی را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دادند.
 
نوری گفت: با توجه به قطعی شبکه برق و خاموشی موقت برخی از سایت های همراه اول در مناطق روستایی بلافاصله سایت های سیار همراه اول به همراه نه دستگاه دیزل ژنراتور در مناطق زلزله زده به صورت موقت و اضطراری مستقر شد.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی ادامه داد: همزمان با ارزیابی های انجام گرفته در خصوص خسارات وارد شده به مناطق روستایی، راه اندازی هشت سایت جدید نسل چهارم در روستاهای قاشقابلاغ، طوره، چکمه زر، کوچک، آلمالو، باغ رجب، حصاربدلان و قریس با قابلیت پوشش روستاهای اطراف در دستور کار قرار گرفت.
نوری با اشاره به همراهی و همکاری تنگاتنگ مخابرات منطقه آذربایجان غربی با تیم های امدادی اظهار کرد: با اعلام آمادگی مخابرات منطقه آذربایجان غربی مرکز پاسخگویی 118 مخابرات خوی برای دریافت نیازهای زلزله زدگان اعلام آمادگی و اپراتورهای این مرکز بیش از یک هزار درخواست مردمی را ثبت و برای پیگیری در اختیار نهاد های امدادی قرار دادند.
 
وی افزود: علاوه بر این به منظور بهره مندی ستاد بحران زلزله و خبرنگاران از اینترنت پرسرعت، فرمانداری شهرستان خوی فورا به سرویس و شبکه FTTH مخابرات متصل شد .
 
نوری گفت: در روزهای گذشته و پس از زمین لرزه، تیم های فنی، مستند سازی و مدیران مخابرات منطقه آذربایجان غربی به صورت دائم در شهرستان خوی فعالیت و در جلسات ستاد مدیریت بحران مشارکت داشتند.
 
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی همچنین با اشاره به فعالیت های انسان دوستانه کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی در امر کمک رسانی به زلزله زدگان خاطرنشان کرد: با تلاش ها و مشارکت های داوطلبانه کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی اقلام و کمک های اولیه برای امداد رسانی به زلزله زدگان جمع آوری و توسط پایگاه بسیج شهید مطهری مخابرات منطقه آذربایجان غربی به صورت مستقیم در روستاهای زلزله زده توزیع شد.
 
وی افزود: همچنین کلیه امکانات رفاهی مخابراتی در شهرستان خوی و شهرهای اطراف در اختیار زلزله زدگان قرارگرفت.

دیگران چه می خوانند:

نوری همچنین با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارکنان مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: به دنبال این فعالیت های جهادی اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت مخابرات ایران در مناطق زلزله زده مورد تقدیر و تحسین استاندار آذربایجان غربی و وزیر کشور قرار گرفت.

تقدیر وزیر کشور و استاندار آذربایجان غربی از فعالیت های جهادی شرکت مخابرات ایران در مناطق زلزله زده شهرستان خوی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟