ببینید | انتقاد تند 20:30 از احسان علیخانی | برای خودت هم این کتاب رو تهیه کن

اخبار 20:30 احسان علیخانی را به دلیل هدیه دادن یک کتاب به کارن همایونفر شدیداً مورد انتقاد قرار داد.
ببینید | انتقاد تند 20:30 از احسان علیخانی | برای خودت هم این کتاب رو تهیه کن

احسان علیخانی مجری معروف صدا و سیما  و عصر جدید است. احسان علیخانی تهیه کننده و مجری و همه کاره برنامه پر مخاطب عصر جدید است. احسان علیخانی این روزها پر حاشیه شده و هرازگاهی در عصر جدید اتفاق یا صحبتی پیش می آید که سوژه فضای مجازی می شود. احسان علیخانی در یک قیمت از عصر جدید کتابی با تحت عنوان فرهنگستان و ادب فارسی به کارن همایونفر هدیه می دهد که سوژه فضای مجازی می شود و البته مورد انتقاد اخبار 20:30 نیز قرار می گیرد.

ویدئوی انتقاد اخبار 20:30 از احسان علیخانی را ببینید: 

دیگران چه می خوانند:

احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته می باشد. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت. احسان علیخانی مجرد است و تا کنون خبری از ازدواج وی منتشر نشده است.

تصمیم درست احسان علیخانی
احسان علیخانی گفته است که تصمیم داشته اجرای «جوکر» را برعهده بگیرد و اعضای گروهش نیز بسیار موافق بودند اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاده و در یک توضیح کوتاه گفته است: «اجازه‌اش صادر نشد». در مسابقه‌ای مانند «جوکر»، مجری بیشتر مسئولیت داوری بازی را برعهده دارد و اجرای آن، موقعیت ویژه و چالش خاصی را نصیب احسان علیخانی نمی‌کرد. «ماه عسل» و «عصر جدید» برنامه‌های موفقی بوده‌اند و احسان علیخانی پس از این دو برنامه باید بیشتر از قبل با وسواس و سخت‌گیری به سراغ ایده‌هایی برود که ظرفیت زیادی برای بروز توانایی‌اش داشته باشند. احسان علیخانی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به توانایی سیامک انصاری می‌گوید از اجرا نکردن این مسابقه و اتفاقی که افتاده راضی است.


انصاری چهره خوش‌سابقه‌ای در ژانر کمدی‌ است و چهره جدی‌اش به بامزه بودن او کمک کرده بنابراین انتخاب مناسبی برای «جوکر» بوده است.احسان علیخانی در گفت‌وگویی درباره تولید مسابقه «جوکر» از نگرانی و تردیدهایش درباره نتیجه پروژه و تصمیم خود برای اجرای آن گفته است.هرچند که طبق گفته علیخانی، «اجازه» اجرای این مسابقه به او داده نشده اما سپردن اجرا به یک چهره دیگر، به نفع او تمام شده است.

 احسان علیخانی در ویژه برنامه سال
احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

علیخانی در سال 1398 اجرای مسابقه استعدادیابی عصر جدید را بر عهده داشت. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.علیخانی در سال 1398 اجرای مسابقه استعدادیابی عصر جدید را بر عهده داشت. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

 

ببینید | انتقاد تند 20:30 از احسان علیخانی | برای خودت هم این کتاب رو تهیه کن

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟