امتحان الهی در این روزگار با اطاعت از ولایت صورت می‌گیرد/شهید رئیسی در تاریخ جاودان ماند و پرچم کشور را بالا برد

مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان شهیدش در جوار مزار شهید گمنام شهرک شهید منتظری برگزار شد.
امتحان الهی در این روزگار با اطاعت از ولایت صورت می‌گیرد/شهید رئیسی در تاریخ جاودان ماند و پرچم کشور را بالا برد

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، مراسم  گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت و روایت پیشرفت با برگزاری نماز و مغرب و عشاء درجوارمزار شهید گمنام در شهرک شهید محمد منتظری 8 خرداد ماه  با سخنرانی سردار حاج محمد حسین حسینی یکتا و مداحی حاج مجتبی رمضانی ومجری گری نجم الدین شریعتی برگزار شد.

در این مراسم که تا پاسی از شب ادامه داشت مدیرعامل، مدیران و مسئولان هلدینگ پتروپالایش اصفهان حضور داشتند؛ سردار حاج محمد حسین حسینی یکتا، با اشاره به آیه شریفه «وَ أَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعیٰ» عنوان کرد: در مقابل خون شهدای خدمت، شهدای دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر شهدا مسئولیت داریم .

دیگران چه می خوانند:

این جانباز و روایت‌گر جنگ دفاع مقدس، با بیان اینکه کاری را باید انجام دهیم که وظیفه است، نه کاری که دوست داریم، افزود: هرکس در جایگاه خود باید مؤثر واقع شود، باید ذهن‌های مردم را آگاه کرد و اهمیت انقلاب اسلامی و جایگاه جمهوری اسلامی را تبیین کرد، اینکه هدف چیست و انقلاب اسلامی چه اتفاقاتی را پشت سر گذاشته است و در چه مسیری در حال حرکت تا به چه مقصدی برسد؟

وی با اشاره به اینکه وقتی خون مظلومی ریخته میشود خدا برکات و نتایجی پس ازآن رقم می زند گفت:مظلومیت شهدای غواص برای همه روشن و مبرهن است وقتی این جوانان با دست های بسته شهید شدند و 30 سال بعد بدست مردم تشییع شدند وقتی شهیدی تقحص و تشییع میشود و یا اتفاقاتی نظیر شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت الله رئیسی می افتد ، این یعنی اینکه قرار است جان ها آماده شود.

دستیار رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، با بیان اینکه وارد گام دوم انقلاب اسلامی می‌شویم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه عملکردی ما است، گفت: به فرموده رهبر انقلاب، گام دوم انقلاب اسلامی محقق نمی‌شود، مگر با تحول جهشی، تفکر جهادی، جوان‌گرایی و دورنمای تمدنی، هرچه به آن نقطه مطلوب که انقلاب اسلامی مدنظر داشت، نزدیک می‌شویم، باید ولایت‌مداری را در خود بیشتر کنیم تا بتوانیم با قدرت این مسیر را ادامه دهیم، در این مسابقه‌ای که به سمت خدا در حال جریان است، قوه مجریه نقش بسزایی دارد.

حاج محمدحسین حسینی یکتا، افزود: زمانی که شهید رئیسی، مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی را برعهده داشتند، اطاعت از ولایت و عبادت الهی دو ویژگی بود که می‌توانستیم در شخصیت ایشان مشاهده کنیم و تلاش در این مسیر بود که او را به این درجه رساند، همچنین شهید قاسم سلیمانی نیز مطیع امر رهبر زمان خود بود و بدون هیچ بهانه‌ای امر او را اطاعت می‌کرد و همین باعث شد زمان شهادتش، تمام چشم‌ها برای او بگرید.

این جانباز و روایت‌گر دفاع مقدس با بیان اینکه امتحان الهی در این روزگار با اطاعت از ولایت صورت می‌گیرد، عنوان کرد: شهید رئیسی حدود دو سال و چندین ماه رئیس جمهور کشور بود، اما در تاریخ جاودان ماند و پرچم کشور را بالا برد و در نزدیک حرم آقای علی‌بن موسی‌الرضا دفن شد، این نتیجه تلاش جهادی او بود، چراکه شهادت مزد جهاد است.

یکتا با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی عطر اخلاص را در کشور جاری کرد، ادامه داد: جای خالی شهید بهشتی و شهید رئیسی را کسی نمی‌تواند پر کند، اما به‌طور قطع در نگاه رویش نسل پرطراوت جوان انقلاب، کسانی این پرچم را به دست می‌گیرند و ادامه این راه را طی می‌کنند که با نگاه جدید و قوت بیشتر وارد این عرصه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید انقلاب اسلامی روی دور تند گذاشته شده است و هرچه به زمان ظهور نزدیک می‌شویم، عالم توحیدی‌تر می‌شود، ظاهر امر دنیا این است که در بین‌الطلوعین قبل از ظهور هستیم؛ در این دوره افراد موحد عالم مزد خود را می‌گیرند، زمانی که ادعا کنیم که مایل هستیم شهید شویم و قیافه توحیدی به خود می‌گیریم، باید آزمون دهیم و امتحانات سخت را پشت سر بگذاریم.

عضو فعال مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اضافه کرد: قرار است مأموریت جدیدی بر دوشمان محول شود، بنابراین باید خود را آماده کنیم و نباید به توقف در مسیر رسیدن به هدف عادت کنیم، باید سعی کنیم مانند دانش‌آموز 13 ساله‌ای که می‌شود حسین فهمیده یا جوان کم‌سن‌وسالی که می‌شود شهید حسن باقری شویم.

یکتا تاکید کرد: در این زمانه جام حذفی خواص در حال شروع شدن است، سانتریفیوژ عالم روی دور تند حرکت می‌کند و با نگاه توحیدی دست به غنی‌سازی می‌زند، از طرفی جام جذبی عوام و عموم مردم شروع شده است، برای مثال اعتراض مردم سراسر این کره خاکی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی مصداق همان آیه «وَ رَاَیتَ النّاسَ یَدخُلونَ فی دینِ اللهِ اَفواجًا» است.

وی با اشاره به اینکه امروز زمانه حماسه سازی دهه هفتادی و هشتادی ها است ادامه داد:حماسه فعلی صنعت گران و صنعت آفرینان در پتروپالایش اصفهان و سهم آنان در به حرکت درآوردن جرخ دنده های انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیر گذار است.

گفتنی است، در این مراسم باشکوه که با مداحی حاج مجتبی رمضانی همراه بود علاوه بر روضه خوانی دعای توسل نیز قرائت شد.

جمعیت و حضور مردم حضور مردم در این مراسم به گونه ای بود که علاوه بر حضور کارکنان و شهروندان اصفهانی در این مراسم از شهرستان های اطراف اصفهان نیزمردم در این مراسم شرکت داشتند و شور و معنویت خاصی در این مراسم حاکم بود.

در این مراسم همچنین نجم الدین شریعتی مجری برنامه با اشاره به دستاورد ها و خدمات شهید رئیسی در طول 2 سال ریاست جمهوری ایشان مطالبی را مطرح نمود و شهید آیت الله رئیسی را رئیس جمهور محبوب و مردمی دانست.

امتحان الهی در این روزگار با اطاعت از ولایت صورت می‌گیرد/شهید رئیسی در تاریخ جاودان ماند و پرچم کشور را بالا برد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟