«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده فراخواند.
«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان و مطابق آگهی منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت در روز دوشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه سال 1403، مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 1402/10/30 و مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

مجمع عمومی عادی در ساعت 8:30 مورخ 31 اردیبهشت 1403 در محل مرکز همايش‌هاي بين‌المللي دانشگاه الزهرا واقع در تهران، خيابان شيخ بهايي شمالي، ميدان شيخ بهايي، دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و در ادامه آن مجمع عمومی فوق‌العاده در ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد.

دیگران چه می خوانند:

مجمع عمومی عادی به منظور استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به 30/10/1402، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و سایر موضوعات، برگزار می‌شود و مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس و سایر موارد در صلاحیت مجمع برگزار خواهد شد.

بر این اساس، از سهامداران و يا نمايندگان قانوني آنها دعوت می‌شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه با ارائه کارت ملي يا وکالتنامه رسمي براي اشخاص حقيقي و معرفي‌نامه معتبر و کارت ملي براي نمايندگان اشخاص حقوقي، در جلسه مجمع حضور به‌هم رسانند.

همچنين این مجمع به صورت آنلاین پخش خواهد شد و سهامداران محترم می‌توانند از طريق مراجعه به لينک http://roka-co.com/lotusib، جلسه را مشاهده کنند.

سهامداران محترم همواره می‌توانند تمام اطلاعات مالی و اطلاعیه‌های منتشر شده تامین سرمایه لوتوس پارسیان را در سامانه کدال به نشانی www.codal.ir و با جست‌وجوی نام شرکت، مشاهده و بررسی کنند.

«لوتوس» سهامداران خود را به مجمع فراخواند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟