سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، با رویکرد هوش مصنوعی در ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می‌شود. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود درباره اهمیت و جایگاه هوش مصنوعی در برنامه راهبردی ایرانسل و کاربرد آن در صنعت می‌پردازد.
سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این کنفرانس در محورهای الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر و مهندسی پزشکی، توسط انجمن علوم مهندسی برق ایران و دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه امیرکبیر، از 25 تا 27 اردبیهشت‌ماه 1403 برگزار می‌شود و با سخنرانی دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، خاتمه می‌یابد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده خدمات نسل پنجم تلفن‌همراه (5G) در ایران، با هدف شناسایی و تشویق ایده‌های نوآورانه در صنعت برق و مخابرات، بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات در زمینه ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین تلفن‌همراه، ارائه خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا، تجربه‌های راه‌اندازی مرکز نوآوری، تحقیق و توسعه ایرانسل (ایرانسل‌لبز) و فعالیت در زمینه نوآوری و آموزش و ارائه مزیت‌ها و توانمندی‌های خود برای جذب فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاهی، در این کنفرانس حضور دارد.

دیگران چه می خوانند:

ایرانسل با احداث آزمایشگاه هوش مصنوعی ایرانسل‌لبز، به انتقال تجربیات خود در زمینه‌هایی مانند شتاب دادن به توسعه فناوری‌های ارتباطی و ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه مخابرات می‌پردازد. این آزمایشگاه به عنوان یک مرکز پیشرو در تحقیقات و توسعه هوش مصنوعی، نقش مهمی در ارتقای فناوری‌های ارتباطی و ایجاد فرصت‌های نوین در حوزه مخابرات دارد.

آکادمی ایرانسل با برگزاری کارگاه‌های جانبی در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق، به آموزش تخصصی در حوزه تکنولوژی‌های نوظهور، تلاش برای ارتقای سواد دیجیتال و توانمندسازی جامعه ایرانی می‌پردازد.

همچنین روز چهار‌شنبه، 26 اردیبهشت ماه نیز، دکتر حسن بولوردی، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در میزگرد برنامه‌ریزی‌شده در قالب این کنفرانس، در زمینه‌ «هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت» با حاضران به بحث و تبادل نظر می‌پردازد.

چشم‌انداز ایرانسل‌لبز، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند.

 

سی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟